luni, iulie 05, 2004

scrisori de acasa Felicia

Iti multumesc cu drag pentru gandurile bune pe care le nutresti(inca:) pentru mine si sa stii ca varsta biologica (pana la 80 de ani probabil)nu ne poate impiedica sa ne simtim tineri si in forma fina ,rafinata a vibratiilor pe care cred eu ,le avem.cultura,bunul simt materializate in lumea noastra stravezie sunt o directie de urmat daca nu o ,,salvare,,

Revenind la mediul in care sunt acum,dinainte de a pleca mi-am propus ca nu imi voi strica buna dispozitie anul acesta,dar observ ca voi avea nevoie si de rezerve pentru anul urmator cel putin.



ma gandeam la copilarie cand pur si simplu traiam asa-fericiti -asta si cu ajutorul inocentei.apropo daca ai un scaner la indemana anul acesta-trimite-mi o poza cu andrei si cu voi.



pot sa iyti spun ca aici nu e paradisul imaginat de romani,DAR normalitatea e la ea acasa.mai exista si se si foloseste cuvantul bunastare(exista si un minister al bunastarii-la noi e ,,protectie sociala,,

la biblioteca facultatii de aici ar trebui sa lucrezi



http://biblio.scipol.unipd.it/



intri de acasa sau in salonul de primire(pentru ca e o societate deschisa exista multe ferestre si spatii despartitoare transparente:)

intri in baza de date computerizata si alegi o carte daca e disponibila sau o prenotezi la imprumut.

accesul direct e pe baza unor cartele (sunt plin de ele aici)

si ma bucur dincolo de carti si internet ca italia e aproape de capitalele unde apar ziarele metropolitane:paris ,londra.asa ca pot citi si atinge:) in aceeasi zi gratis le monde ,wall street journal,der spiegel-mai putin:) ja

int. herald tribune si desigur la republica 24 ore ilsole sau corriere della sera .



in rest astept cumva cu infrigurare cele cinci examene de saptaman viitoare si apoi majoratul de 30 de ani:)

schimb prefixul anagrafic.



de acasa avem o prelungire de inscreiere la ciclul 2 al bursierilor yps

www.yps.ro

daca vrea cineva.nu e garantat totul .eu am luat-o ca o oportunitate si ca un pionierat-cineva dintre tineri trebuia sa inceapa sa faca ceva.daca este si organizat cu atat mai bine.acum nu se face primavara cu o suta sau doua de YPSisti ...intentia si apoi actiunile vor conta.



stii ca libertatea interioara exista oriunde-sunt plin de paralelisme,ca de obicei-

dar libertatea finaciara iti da si o libertate de miscare nemaivazuta.

de ex:daca am vrut sa vad londra-chiar am fost la ea:)

la fel parisul barcelona sau roma

si asta inseamna mult pet cineva amator de noi experiente,oameni ,locuri,culturi.

apoi mai este si lipsa grijii pentru ce vine in farfurie.am frigider in camera ,dar nu il burdusesc doar de craciun sau paste-ca cetatean occidental.

problema este ca da dupa 50 de ani de comunism...

suntem ultimii dintre ultimii oare de ce?!



si inchei sau pun . si , aici

pe moment

incurajandu-te sa crezi intr-o viata mai buna sau macar in atingerea telurilor personale pe rand.

,,este un timp pentru toate,,



cu amicizie de langa venezia



Adrian , Alin



5 iulie 2004

Draga Alin,

Multumesc mult pentru infuzia de informatii de alt gen

decat cele de aici pe care ni le trimiti. Respiram -

prin ele - un aer mai european.

Ma bucur pentru tine - e o experienta grozava sa fii

acolo. Am un singur regret - ca nu mai am 20 si ceva

de ani pentru a ma putea desprinde de mediul bolnav de

aici.

M-am intalnit cu mama ta. Arata foarte bine, e

neschimbata. Ii ste dor de tine, dar e fericita ca iti

este bine.

Te imbratisam cu drag,

Felicia si cei de acasa.









Niciun comentariu: