miercuri, iulie 07, 2004

Din intelepciunea araba...

mica povestioara....



Intr-o zi i-am cerut lui Dumnezeu sa imi dea un buchet

frumos de flori ca sa ma bucur de ele..si El mi-a dat

un cactus plin cu spini....apoi i-am cerut lui

Dumnezeu sa imi dea niste fluturi ca sa ma bucur de

ei..iar El mi-a dat niste omizi ....

N-am inteles nimic din asta si... m-am suparat teribil

dar peste cateva timp cactusul meu a facut flori

minunate...si nu peste mult timp omizile mele s-au

transformat in fluturi..erau cei mai superbi fluturi

pe care i-am vazut vre-o data...

Si mi-am zis..vai cat de prost sunt....Dumnezeu ne da

mereu ceea ce cerem dar El in marea sa intelepciune ne

da mereu lucrurile cele mai potrivite la momentul cel

mai potrivit...

De atunci am incetat sa ma mai revolt...pentru ca stiu

ca Dumnezeu face ceea ce face numai spre binele

nostru.



Niciun comentariu: