vineri, iulie 23, 2004

PROIECT cultural

 p.s. Acum vad raspunsul tau.Dar la mine nu aparea si pace buna ieri.Ordinatorul de aici? Am mesterit setarile?!In fine.Pai tocmai asta intrebam cum sa dau cu linkuri in lume!?:)

si apropo de weblogul ce ITI apartine :)  eu am pe contul de yahoo asa numitele bookmarks (un fel de linkuri cu site-uri favorite si acolo se poate posta weblogul prietenilor atunci cand nu ai deja unul al tau prin care ii citezi:GABRIELIA :) 



Da.Multumesc Gabriela ca mi-ai adus programul de editare al textelor.Inainte de a zbura in Baleare la unchiu' , voi deslusi ce si cum .Voi cauta sa iti urmez sfaturile.Daca nu ma topesc de cald:) E umed ca in sauna acum ,aici.Am spus prietenilor si mai am cativa jurnalisti pe care sa ii incit.Am gasit si un articol despre weblog in Italia.Ma gandeam sa il pastrez pe asta pentru prieteni ,cel de pe weblog.ro  transilvan ,sa  il transform in compediu de integrare europeana si ,,cariera,, in administratie.As putea sa iau exemplu si sa sa deschid unul pentru export    . Exagerez? Ori o fi nevoia de nitica ordine ca inca nu stiu saimi fac fisiere aici.

Am chiar o idee apropo de weblog.Probabil conceptul de educatie permanenta  long life learning e cunoscut.Ma intrebam nu se poate corela cu ideea ta de a populariza aceasta idee.Sa ii intrebi/am de o colaborare? Apropo daca nu te lasa sa trimiti $ in Anglia acceptam in Italia ÂŁ sau Euroi.Glumesc desigur.

Nici nu stiu draga Gaby  din ce planete se trage re-colaborarea noastra.Poate e efectul gandului ca nu am apucat sa te intreb de sanatate inainte sa ne despartim? si recuperam acum?Am avut si o discutie cum vroiam sa plec(am) de acasa .Stiam una si buna.Nu doar ca sa am unde sa ma intorc.Si tot asa...

si Acum mailul primit:Dragi prieteni,Asociatia “Altermedia” isi propune ducerea la bun sfarsit a unui proiectcultural, ce s-ar constitui, in acelasi timp, intr-o reparatie morala. Estevorba despre realizarea unei pagini web “oficiale” dedicate vietii si opereimarelui ganditor si poet Radu Demetrescu (Gyr).Creatia sa este prea putin cunoscuta astazi, iar asupra personalitatii poetuluipluteste ceata “corectitudinii politice” care il priveaza de recunoastereameritata, dar si impiedica o dezbatere publica in acest sens. Opera lui Radu Gyr se studiaza foarte putin sau deloc in scolile romanesti, iardespre viata - inchinata unui ideal - si suferintele lui in temnitele comuniste- avand valoare de simbol pentru suferinta intregii intelectualitati romanestisub bolsevism - nu se vorbeste decat marginal.Pagina web va cuprinde cat mai multe din lucrarile sale, o biografie pe catposibil completa, referinte, documente sau marturii inedite. Vom incerca astfelsa compensam insuficientele aparitii editoriale ale volumelor sale.Termenul fixat pentru lansarea paginii este 28 aprilie 2005, data ce marcheaza30 de ani de la mutarea la cele vesnice a lui Radu Gyr.Toti cei care doresc sa sprijine realizarea proiectului sunt rugati sa necontacteze.AlterMedia

















Niciun comentariu: