sâmbătă, iulie 17, 2004

uf

Se pare ca si aici se taie gazul.Pe teava spre aragazul computrer curge conexiunea cu matricea retea net ,,doar,, pana la 3 dimineata.Ei de ce zambiti?!La ora asta e mai liniste in zona.Dupa ce am inceput sa scriu si eu cateva pagini in jurnal.Nesalvate...

Doua aule cu pereti de sticla situate la un capat de camin studentesc,loc propice pentru socializare.De multe ori asisti la conversatii in alt grai decat italiana si dialectele ei(cu care romana si se aseamana).Ola, guten abend,hi si nelipsitul ciao .E frumos ca ne salutam si daca ne stim din vedere sau deloc.Asta formeaza primul pas spre o comunitate.

La fel am facut si eu cu blogul-jurnal-agenda (transilvan.blogspot.com) la sugestia prietenoasa a Gabrielei.Pana acum nu mi-am facut mult timp sa il invat.Pana duminica 25 cand plec in vacanta vreau sa profit de timp.

Examenele au trecut.Nu mai descriu acum ce a fost,dar e sigur ca nu imi place stilul asta de a inghesui 3 examene scrise in 4 ore.Drept,istorie si economie daca le grupez.Sunt 5module despre Uniunea Europeana.Am mai avut in saptamana de Paste! Si vor mai fi din septembrei.Ca program din toamna ne concentram pe europroiectare ,probabil imi va veni randul la un stagiu si dizertatia.Tesina.Tezuta.Italienii diminutiveazasi augumenteaza mult.Probabil face parte din firea lor.Va propun sa folositi nitel mai multe diminutive sau sa mariti substantivele si adjectivele.Daca nu suna a indragostit(de viata,etc) suna haios.De exemplu :carticica asta, fa-mi o placeroaie!:) s.a.m.d.

E drept ca in tara nu ai nevoie sa faci asta.Cresc preturoiaele orisicat.

uhhh sa respiram ca am impresia ca ma usurez -ca o terapie -ca pe vremea cand scriam la propriu jurnale.si apoi le rupeam.:P mda.cate nu se potafla din ele.Bine ca acum ne globalizam si suntem transparenti.De nu mai conteaza distantele.Dar chestia asta o iau si ca pe un test.Ca baietii.Poate m-oi autoeduca mai cu spor.CA DEH SCRIPTA MANEM,PASARICA ZBOARA DIN GURA.Nu trebuie sa imi reamintiti de eter.La radiouri asta se intampla mereu.

...dar la fiecare idee am altele si altele.oricum voi incerca sa intru pe blog inaintede revista presei.si sa invat rapid sa postez doar linkurile spre subiecte.in speranta ca vor mai functiona si dupa aia si nu dispare informatia.

cunoscatorii stiu de ce.Se intampla si la case mai mari.(Vezi YAHOO si MSN oprite cateva ore de curand)

Niciun comentariu: