joi, iulie 22, 2004

Scriu,sterg (fara sa vreau) ,asa invat

NU REUSESC SA SCRIU UN LINK K LUMEA.Pe titlul acesta ar fi recomandari pentru romanii care calatoresc in strainatate.

GABY DACA treci pe aici mai spune-mi o data.nu am setarile bune!? nu am glob pamantesc si ce ai zis tu in mail.

Ba ai setarile bune! e chiar aici, in bara bej de deasupra! E verde, si are un semn al infinitului alb deasupra! Nu-ti trebuie decat un pic mai multa atentie, si ai sa reusesti! Eu am sa re-structurez acum instructiunile, pentru ca cei de la Blogger.com si-au modificat interfata intre timp. Sa le ramana si celor care vin dupa.

 

Si ti-as fi recunoscatoare, cand ma citezi, sa mentionezi sursa si sa pui o trimitere catre Gabrielia!Altfel, blogosfera romaneasca o sa ramana si anul asta repetenta, vorba lui Gabriel Radic!

 



Ca sa pui un link catre un articol interesant disponibil pe web:

1.  scrii in blog textul respectiv (articol interesant)

2. te muti in fereastra in care ai articolul interesant, pui cursorul pe adresa de sus- ea se

selecteaza(se innegreste, albastreste, sau in fine)

3. faci Ctrl+C pentru a o copia- adica apesi ambele taste in acelasi timp,

4. te muti inapoi in fereastra unde ai blogul, selectezi cu mouse-ul articol interesant,

5. te duci pe bara de deasupra, unde ai bi , T si globul pamantesc -mic si verde 

clic pe globul pamantesc

6. apare o fereastra cu http:// gata scris, si faci CTRL+V pentru a pune adresa preluata acolo.

Dai OK, si asta e. Pui cursorul la sfarsit si scrii mai departe. Si tot asa.

 

sa scriu un link deci articol interesant conditii de iesire din tara - europa,vicenza



si inca ceva cum pot sa fac un link spre alt blog ?

daca mai imi fac eu altul unde ma inregistrez?

Poti sa scrii aici ca ti-ai deschis un al doilea blog (ce-mi place! boala incepe sa prinda!), si sa-i scrii numele, apoi, prin procedeul mai sus mentionat, sa incluzi linkul catre el.

Ca sa-l creezi, intri cu user-ul si parola ta, apoi cauti optiunea "Create new blog" si il creezi pur si simplu!

merci!!!

pentru putin!



 





Niciun comentariu: