vineri, iulie 23, 2004

Citesc,deci exist

 Si pentru ca va dau si eu de citit ,ar fi momentul sa lasati chatul ,sa respirati inchideti ochii cateva secunde si dati click  ori aici ori pe titlul articolului  , penttru a citi mai repede.Si mai bine. Este proiectul unui baiat cu idei:Vlad Ciocan.

 Ieri a venit bursa in cele din urma.Societatea europeana mai are de invatat de la cea americana si in privinta transferurilor bancare.De la ziua Frantei -14 iulie si pana in 22 e ceva timp sa ajunga ,,egzact,, aceiasi bani de la Roma in Padova....uh.Nu m-am aruncat in magazine cafetele, dar ochelari tot am nevoie si asa deschid lista: .. + ca plec in vacanta si ,,bilete,, de avion am doar de dus.Las' ca pana la urma se rezolva toate.

  Pune-ti-va pe citit! :P



Apoi va va veni I.N.s.p.i.r.a.t.i.a. hai sa scriu si eu.Daca tot e societatea transparenta,sa fiu si eu translucid.Sunteti greu de urnit poate la inceput,dar pe masura ce ,,vii'' la internet vei descoperi ca vrei sa TE intalnesti.

Si pentru ca Totul are un link :9 ,o legatura iata rememorez ca ma atragea Elta Universitate.

Cei ce au si ,,JURNALterapia -eliberatoare-ca un pas spre Sine.De ce nu cu tine insuti si in fata tuturor.Nu pentru paparazzi (sau poate ne folosim si de tendinta de barfa), ci pentru a ne reflecta.Gresesc?

Am loc si pentru comentarii.Mai jos.Va astept si pe mail.

JUR - nal.











Niciun comentariu: