miercuri, iulie 07, 2004

Prefer Bucurestiul noaptea, cind este mai liber, parca mai curat si destul de luminos”

Imi place mult Bucurestiul, loc in care am venit acum sase ani, din Ardeal. M-am acomodat repede, nu am avut probleme majore. Imi amintesc ca, atunci cind am plecat, multi m-au avertizat, spunindu-mi ca bucurestenii sint oameni rai. In timp insa, am constatat ca lucrurile nu stau tocmai asa. In Capitala am gasit oameni normali, oameni buni, oameni valorosi, diferiti, fiecare cu caracterul sau. Logic, ca peste tot, exista si exceptii.

Tin minte ca, la venirea mea in Bucuresti, am simtit ca ma pierd in el. Aveam senzatia ca n-o sa ajung sa-l cunosc niciodata. Acum, stiu mult mai multe decit unii bucuresteni. M-au socat felul in care se conduce in Capitala - nebuneste, cladirile inalte si intinderea orasului.

De Bucuresti ma simt legat pentru ca aici am facut foarte multe lucruri importante din punct de vedere profesional. E un oras la care tin. Il prefer noaptea, cind este mai liber, parca mai curat si destul de luminos. Cred ca mi-ar fi foarte greu sa ma mut in alt oras din tara. In strainatate, poate m-as muta.

Bucurestiul are zone cu multa verdeata, care imi plac mult. De exemplu, Parcul Herastrau, cu toate terasele sale, imi place foarte mult, la fel si zona Dorobanti, pentru ca acolo predomina verdele. Imi plac multe lucruri la Capitala, dar ma deranjeaza unul singur: aglomeratia auto, mai ales ca eu petrec mult timp in masina.

De aceea, daca as fi, prin absurd, primar, cred ca primul lucru pe care l-as face pentru bucuresteni ar fi parcarile, pentru ca la acest capitol stam extrem de prost. Practic, nu ai unde sa parchezi in Bucuresti. Cred ca cei care conduc orasul ar trebui sa se gindeasca la asta, daca nu cumva deja o fac.





Niciun comentariu: