sâmbătă, august 07, 2004

incepe forumul

incepe forumul dialogului si al tineretii.

am ajuns ieri (pentru prima data) cu vasul in barcelona,orasul lui Barca,tatal lui Hanibal.Stau cu Cami si Maria intr-un cortoi de armata germana,verde de 30 de oameni.Mexicani nigerieni,spanioli s.a.m.d.

am prins un loc la un pc inclus intr-o masa la propriu.navigare buna s-ar zice daca nu ar astapta si altii la rand.vreau sa va spun ca am facut baie in piscina pe vapor:) si in jacuzzi.nava era cat 2 blocuri si mai mare...

ah si mi-am gasit oferta la cost scazut la autobuz spre florenta ,italia din barcelona la 25 de euro.

Daca mai gasesc ceva va dau de veste.

Acum ma grabesc sa ...si aud romaneste.pe bune.sunt niste baieti din tara..:) de pe la consiliile judetene!la cortul 144.de stiam ma ceream cu ei.oricum eu sunt la cortul 218 in caz ca intreaba careva.doar pana sambata dupa masa.peste 7 zile.

acum va las si o sterg la....plaja.vamos a la playa.

Niciun comentariu: