joi, august 05, 2004

imaginea Iar conteaza

Ma bucur cand interactionez si sporadic cu amicii si cunostiintele(salut Bianca,felicitari pentru viitorul bebe:).De asemenea Gabriela stii ca mi-am imaginat ca am banii aia dupa o tentativa de frauda de la loteria internationala.Era cat pe aci sa ii cred.Deja ma vedeam facand o asociati

ONG de ajutorare ,facand ocolul lumii si asa mi-am dat seama ca nu imi doream f oarte multe.Deci sunt Fericit:)

Daca luam 500 de mii de dolari ,puteau si ei sa plateasca 700 de euro in avans(nu sa imi ceara mie) ca le dadeam dupa aia si 5000$ pentru instiintare.

Altceva vroiam sa va arat pentru azi,inainte sa merg spre Barcelona.

Se pare ca dialogul si gestionarea imaginii conteaza enorm in zilele noastre.De fapt e capitalul nostru la inceputul oricarei actiuni .Chit ca putem sa credem ca trecem nebagati in seama sau suntem neintelesi.Sloganul U.E. este ,,Unitate in diversitate,,.Amin.

Niciun comentariu: