luni, august 02, 2004

ce mai faceti?

bine?

dar ce ati face cu viata voastra daca ati fi milionari?pardon miliardari sau..ma rog

500 000 $?

sunt tare curios....:)

cat e asta in lei?

500 000x33 892lei=

cca 33 892 000 000 : 2 = vreo 16 miliarde de lei

deci atat e averea.la loteria americana

daca esti roman

sa zicem...

sau e prea mult?!

aberez.stop

ce ziceti?

1 0colul lumii?

2 si dupa aceea?

case si investitii imobiliare?

3sa ai o afacere din care sa ai profit?cu care sa ii ajuti pe ceilalti?

4sa devii din ce in ce mai bun in ce faci?-asta se poate si fara atata banet.

chiar sunt curios...

stiu,dat fiind ca lumea e in vacanta si weblogul meu jurnal nu e inca promovat destul

risc sa imi raspund singur...sau mai bine sa merg la plaja...

dar bun ar fi un portabil cu conexiune la net de sub palmier...:)

va pup

p.s. chiar am loc de comentarii daca scrieti aici sub...comments

Un comentariu:

Gabriela spunea...

Cred ca m-as grabi sa scap de ei, sa ii donez unei institutii caritabile sau unei organizatii care s-ar angaja sa dea de mancare copiilor sudanezi. Sau poate ca m-as duce chiar eu acolo sa-i hranesc...
Am o ciudata pre-conceptie ca banii sunt câh! Poate ca de aceea nici nu vin la mine! :-) Poate am avut gramezi intr-o alta viata, si i-am folosit prost.
Si bucura-te de palmieri, mare si nisip si fara laptop si wifi! Nu sunt bune oriunde, ti-o spune Stana Patita! De cate ori nu mi-am dorit sa le am ca sa consemnez clipa, si dupa ce le-am avut, am realizat ca sunt prea preocupata de jucarie ca sa mai vad si sa mai SIMT ce se petrece in jur!

O vacanta minunata!