vineri, noiembrie 05, 2004

singuratatea nu exista!

Hai sa va spun ce se-ntampla mai incolo. Veti fi surprinsi, dar nu veti ramane singuri. Pe plan subtil oricum nu suntem niciodata singuri, dar stiu ca asta pe multi nu va satisface. Ei bine, atunci va spun ca nici in planul fizic nu ramaneti singuri. Doar ca anturajul se schimba. Nici nu mi-am dat seama cat de simplu si lin mi s-a schimbat anturajul fara sa fi facut ceva special pentru asta. N-am umblat sa caut, nu am disperat in cautarea mediului. Totul a venit spre mine cand am fost pregatita sa-l primesc. Oamenii intra si ies din viata noastra in functie de treapta pe care ne aflam. Asa se explica de ce prietenii din copilarie, care ne erau alaturi 24 din 24, revazandu-i dupa multi ani ii simtim straini si ne miram de ce. Pentru ca lectia noastra comuna s-a terminat, iar noi si/sau ei am mers mai departe. Doar daca lectiile noastre de viata se leaga si ritmul evolutiv e acelasi atunci aceste prietenii se pastreaza; dar mai rar. Asa se-ntampla si cu trezirea spirituala. Anturajul se va schimba de la sine, si daca initial consideram ca schimbandu-ne nu vom mai putea comunica in jurul nostru cu mai nimeni pe "noul nostru limbaj" (ma refer la vechiul anturaj), constatam ca de fapt nu prea mai avem cu cine sa comunicam pe vechiul limbaj decat cu cei care ne tin legati de laturile mai pragmatice ale vietii (afaceri, vecini, functionari publici, etc). Insa toti cei care intra in viata noastra cunosc noul limbaj si ne trezim ca am intrat intr-o noua energie, ca si cum ar fi o noua viata, dar care devine cea fireasca.

Niciun comentariu: