marți, octombrie 05, 2004

Schimbi locul ,schimbi norocul

In cazul meu am schimbat computerul ,(daca nu a fost mana Gabrielei) si am acces la editare.Ramane sa imi folosesc cu spor pauza de pranz de la stagiu.

Azi in tara,cum am vorbit aseara cu mama acasa se asteapta vestea. Economie de piata valabila in tara.Probabil ca valabila,dar inca labila...

Pe langa faptul ca avem mari asteptari de la acceptul Bruselului.Am scris asa pt simplificare.Da impresia de brusture lipsind varza(-xelles)Anca ,stagiara din Alba stie mai bine zona ,aflandu-se acolo in perioada asta.

Revenin la oile noastre ce se vede mai bine din piata comuna :

Romania nu este inca apta sa faca fata concurentei europene. Reformele structurale trebuie continuate, rezolvarea capitolului justitie(legat si de coruptie) va da nota felului cum ne luam angajamente ,iar mai incolo cum le si RESPECTAM.

Si astfel ajungem de unde am plecat in anul 90 cand cunoscutii mei,lumea era dornica si de o schimbare morala la nivel de societate.De ce am ajuns aici ?Pentru ca ,,PESTELE DE LA CAP SE IMPUTE" si pt ca exista niste bariere sa le zicem vami pe care trebuie sa le luam in considerare mai devreme sau mai tarziu si in destinul colectiv.

Niciun comentariu: