luni, mai 28, 2007

aberatii de zăpuşeală

Azi, după 6pm când ajung şi eu la apartament, am sorbit cu nesaţ din şvepsul ăsta bitter de lămâie..şi nu am mai fost în stare de nimic vreo oră. Căldură mare, mon cher.Zăpuşeală de la umiditatea crescută.Pun jurnalele radio şi nimic interesant, exeptând Palmierul de Aur al lui Cristian Mungiu.
Dar ce vreau io să spun pe aici (Alin pe blog).Google fuzionează cu...?! sau Yahoo cumpărat de Microsoft?
Deci ar fi cazul să mă mai adun cu blogurile astea.Le-am specializat(pe 360 yahoo cu ce primesc de la prieteni- pare şi destul de răsfoit), aici la blogspot în garajul Google cu salut matrice prin Italia şi apoi oriunde, dar rămas doar la intenţii de draft şi alea anulate.Sau Euromania-acum suntem in UE
am avut si ceva reactii cand era in engleză ori italiană.Şi apoi Bucureşti, în care vrusesem să adun impresii şi fapte pozitive dintr-un oraş capitală, care mie mi se pare că suferă.De dă pe afară după toate presiunile asupra lui.
Mai ştii că poate mut postări pe aici din cele 3 şi mai eliberez blogosfera.
Aşa că dacă ne cere Google numele si prenumele am decis să pun etichete pe aici dacă e cazul sau vreau să remarc ceva ştiri din toate domeniile.Că decât în 3 părţi ubicuu şi deloc, mai bine pe www.adrianonaca.blogspot adică alinpeblog! Cică.Deh aici nu mai pot înjura?!:P Nu îmi stă în fire, decât în privat..lol ăla excitant nu în maşină.

Niciun comentariu: