luni, octombrie 30, 2006

19.00 Spectacolele serii. Jazz pe româneste. Realizator Florian Lungu


simt că am renăscut.asta pentru că era să mă răcesc azi cu vremea asta mohorâtă şi rece.febra mi-a trecut,am rămas cu transpiraţiile.mă tratez cu ceai & lămâie din greu.
e fain să fii sănătos.dar bucuria îmi vine din orice.de la faptul că este un om de laudă comisar european din România,Leonard Orban -fratele lui Ludovic sau interviul BBC.ro cu o altă persoană onestă, Monica Macovei.
Şi faptul că Florian Lungu trăieşte şi nu îi poţi uita timbrul vocal specific atunci când te gândeşti la jaaazz..parcă îl ştiu de o viaţă.Şi cu starea asta de recuperare în câteva ore, nu am apucat să merg la gimnastică (cum ne-am propus cu Georgiana:) şi eu nici la sala radio România.Noroc că avem Radio.de..78de ani numa*.
Anca Parghel în concert.O artistă de mândreală pentru publicul nostru.Şi ştie ce înseamnă lumea largă.Ce mai, o persoană cu umor!
Nu ştiu la ce concept s-a gândit ,,moşu,, de o completează cu date biografice exhaustive, după fiecare melordie.Dacă am învăţat un lucru de la Andrei Voiculescu prin dedicaţiile de la REL ăla e de a lăsa două piese în aer pentru a menţine atmosfera.Deh regulă încălcabilă. Ce îmi place! să inventez? să adaptez?! reiau cuvinte nefolosite.
Hai muzica maestre!Zici că fac o cronică live.
Ia să mă întorc spre apa care fierbe şi la taiţeii subţiri-asta aşa în loc de supă de pui.
Tot mai bine decât deloc.Ca ...şi blogul.
p.s. cum să nu mă mai bucur de prezent.Prestează şi fiica familiei muzicale albaiuliene Fiţ, Alexandra(prietenă cu Arda-vecina mea).
p.s.2 de când ascult jazz-ul.ce e cu muzica asta iubită de americani.Ăia orgolioşi de istoria lor de 200 de ani, aceeaşi care îşi iubesc valorile - din oricie domeniu ar fi.Sfinţi în viaţă.Un fel de Dumitru de Nashville.Ei care au şi o zi a Recunoştiinţei.

Niciun comentariu: