marți, aprilie 11, 2006

Radioul preferat

"Personal, mi-as dori un radio 'prieten', unul 'aproape' de 'eu'. N-am gasit unul perfect... De asta-mi place X de la radioul Y si altceva de la altcineva, acesta-i motivul pentru care 'alerg' vesnic pe scala. Vreau mai mult decat muzica, altminteri mi-as tine mp3 playerul cu mine, il caut pe acel cineva care sa-mi transmita ceva, nu doar sa-mi vorbeasca, acel cineva care sa aiba idei proprii, nu doar sa citeasca un text. Vreau sa inteleg, nu sa zburd dupa DEX, vreau sa simt viata si pasiune printre cuvinte, nu vorbe insirate, vreau umor, dar vreau si spirit critic si vreau ca distanta dintre mine si vocea ce-mi vorbeste sa dispara. Sunt singurul care vrea asta? Cert este ca indiferent unde-as migra pe scala, raman 'infipt' in FM. Nu suport vocile liniare imbibate cu limbaj protocolar, pentru ca dincolo de orice bagaj lexical sau cultural, caut pasiunea limbajului. Pasiune in forma, substanta, exprimare. Oricat de doct ai fi, daca vocea nu-mi 'spune' nimic, te dau mai usor uitarii. Ai vazut filmul 'Good Morning, Vietnam'? Un Adrian Cronauer 'on-air' mi-ar placea.."

Niciun comentariu: