joi, octombrie 20, 2005

Orice naş îşi are naşul…

,,Colegii mei au o înclinaţie natural� spre a împ�rt�şi cu tot colectivul lecturile care îi impresioneaz�.

Aşadar şi prin urmare, azi dimineaţ� am aflat cum un expeditor de e-mail-uri nigeriene (cred c� v-aţi obişnuit cu toţii deja!) a fost pus pe jar…

Wikipedia are Ĺźi ea un articol interesant pe tema asta.

M� gândeam zilele trecute cât va mai dura pân� când prietenii vor înceta s�-mi mai trimit� mailuri de genul: “Da-l mai departe te rugam! Un copil are nevoie de grupa de sange AB4; Salvati o viata! COSTIN 0213313206 ” (ia priviţi aici argumente pro-veridicitate!) sau acesta: “Daca stergi mesajul asta jur ca nu ai o inima! Buna, numele meu este Krista si am un copil nou nascut, numit Natalie. Ea inseamna tot ptr mine, si recent doctorii au descoperit ca are cancer la creier. Din pacate eu si sotul meu nu avem bani nici macar sa platim facturile lunare, dar am facut o intelegere cu YAHOO si AOL si am cazut de acord ca ptr fiecare persoana care primeste acest mesaj sa primim 5 centi in schimb. deci te rog trimite acest mesaj tuturor persoanelor din lista si ajute-ne!”

Cât� minte trebuie ca s� înţelegi c� asemenea mesaje nu sunt reale?

O colecţie întreag� de asemenea “ţepe” puteţi g�si aici. Celor care vor s� fac� o fapt� bun� asigurând traducerea şi retransmiterea unor asemenea mesaje le recomand�m cu c�ldur� s� investeasc� energia în altceva. Ca de exemplu, Wikipedia;-),,

Niciun comentariu: